Matching

A Matching használatával megszüntetheted a nagy mennyiségű manuális számlaadat rögzítést, származzon bármilyen számlatípusból. Mindössze annyi a dolgod, hogy megmutatod a Matchingnek a számlák forrását (pl. mappában, e-mailben stb.), utána pedig a program már automatizáltan végzi a dolgát helyetted.

Miután a számlaképek eljutottak a Matching motorjába, a program a belföldi számlaképek NAV számára releváns adatait beolvassa és párosítja azokat a hozzájuk tartozó NAV XML-lel. Végül elvégezve a kiértékelést, már Matching XML-ként (NAV XML + számlakép) adja vissza az adatokat és társítja őket a meglévő ERP vagy DMS rendszerrel, ahogy neked kényelmes.

Matching

A Matching használatával megszüntetheted a nagy mennyiségű manuális számlaadat rögzítést, származzon bármilyen számlatípusból. Mindössze annyi a dolgod, hogy megmutatod a Matchingnek a számlák forrását (pl. mappában, e-mailben stb.), utána pedig a program már automatizáltan végzi a dolgát helyetted.

Miután a számlaképek eljutottak a Matching motorjába, a program a belföldi számlaképek NAV számára releváns adatait beolvassa és párosítja azokat a hozzájuk tartozó NAV XML-lel. Végül elvégezve a kiértékelést, már Matching XML-ként (NAV XML + számlakép) adja vissza az adatokat és társítja őket a meglévő ERP vagy DMS rendszerrel, ahogy neked kényelmes.

Dőlj hátra és hagyd, hogy minden számla gyorsan, automatizáltan feldolgozásra kerüljön!
Kérj demót még ma!

A Matching és használatával teljes mértékben automatizálttá válik a belföldi számlaképek feldolgozása, érkezzenek bármilyen forrásból. Elvégzik a formai és tartalmi ellenőrzéseket, miközben a számlákat összevetik a NAV XML adatokkal.

Hogyan teszi egyszerűbbé a munkádat a Matching?

automatizált belföldi számlafeldolgozás 100% pontossággal
rendszerfüggetlen integrálhatóság – meglévő ERP és DMS rendszerekhez illeszthető
gyors és költséghatékony bevezetés, maximális IT biztonság mellett
használatával értékes idő és munkaerő szabadítható fel, csoportosítható át
hosszútávon alkalmazható, időtálló megoldás

Dőlj hátra és hagyd, hogy minden számla gyorsan, automatizáltan feldolgozásra kerüljön!
Kérj demót még ma!

A Matching használatával teljes mértékben automatizálttá válik a belföldi számlaképek feldolgozása, érkezzenek bármilyen forrásból. Elvégzi a formai és tartalmi ellenőrzéseket, miközben a számlákat összeveti a NAV XML adatokkal.

Hogyan teszi egyszerűbbé a munkádat a Matching?

automatizált belföldi számlafeldolgozás 100% pontossággal
rendszerfüggetlen integrálhatóság – meglévő ERP és DMS rendszerekhez illeszthető
gyors és költséghatékony bevezetés, maximális IT biztonság mellett
használatával értékes idő és munkaerő szabadítható fel, csoportosítható át
hosszútávon alkalmazható, időtálló megoldás

Te mennyi pénzt buksz el azon, hogy számlákat kap a céged?

Erre valószínűleg még nem gondoltál, de van egy kalkulátorunk, ahol egy perc alatt megtudod, mennyi idő megy el cégedben a bejövő számlákra.

Gyakran Ismételt Kérdések

Attól, hogy a Matching rendszerén keresztül rögzített adatok 100%-ban megegyeznek a NAV adatszolgáltatásba feltöltött adatokkal. Tehát a Matching használatával a szállító által begépelt adatokat fogod látni anélkül, hogy neked kellene azokat rögzítened. Ezáltal, ha bármilyen hiba merül fel, az a számla kiállítása során keletkezett, és biztosan nem te cégednél történt elgépelés.

A Matching tökéletes megoldást jelent szinte bármilyen számla kezelésére. A gépi (PDF), papírról szkennelt gépi és kézi számlák adatainak kezelésére egyaránt alkalmas, valamint bármilyen elektronikus számlát képes kezelni, ahol a PDF dokumentum a számla mellett egyéb adatot nem tartalmaz. A Matching használatával mindez valamennyi belföldi számla esetében elérhető szolgáltatás.

A Matchinget nem kell tanítani, hatékony használatához nincs szükség a beszállítóktól származó sablon számlák használatára. Gyors telepíthetőségének köszönhetően akár egy hét múlva már gyakorlatban is használható. Nem rendelkezik nagy erőforrás-igénnyel, ráadásul a pontossága miatt az adatokat is ritkábban kell ellenőrizni, mint bármely más megoldás esetén.

Azon dolgozunk, hogy a Magyarországon használt rendszerekhez előre kiépített csatornákat tudjunk használni. Jelenleg a következő rendszerekbe vagyunk integrálva: DOXIS4, ANDOC, Microsoft AX/Navision, SAP, Cashbook, Számadó, Qualitysoft, Cadren rendszerekben.

A bevezetés átlagosan 3 naptól 30 napig terjed. A tényleges időtartam függ a szervezeti logikától, a folyamatok bonyolultságától és az esetleges egyedi igényektől is. Egyes szoftverek esetén nincs szó bevezetésről, kizárólag egy szolgáltatás megrendeléséről, amit követően a rendszer azonnal használatra kész.

Nem, mivel nincs új felület, mindent a megszokott rendszeredben tudsz kezelni.

Robotizált világ: egyre nagyobb az igény a munkafolyamatok automatizálására

Míg bizonyos munkafolyamatok automatizálása néhány évtizeddel ezelőtt álomnak, évekkel ezelőtt pedig luxusnak számított, addig mára szinte teljesen általános dolognak tekinthető. Ezt igazolják azok a...

Így teszi biztonságosabbá az irodai munkát az automatizáció

Az elmúlt időszakban rengeteg pozitív dolgot olvashattunk az automatizált munkafolyamatokkal kapcsolatban. Nem véletlenül, hiszen az algoritmusok képesek egyszerűbbé, hatékonyabbá és nem utolsósorban...

Robotokkal a munkaerőhiány ellen: nemzetközi trend az automatizáció

Az elmúlt években rengeteg negatív dolog sújtotta a vállalatokat. Kezdve a világméretű Covid-19 járvánnyal, a jelenlegi recessziós helyzetig, a legtöbb cégnek rengeteg váratlan körülménnyel kell...