SDS: felhő alapú dokumentumkezelés cégeknek és külső partnereiknek

Legyen biztonságos és naprakész adatáramlás Ön és külső könyvelője, logisztikai szolgáltatója, vevője, vagy más  partnere között az Smart Document System segítségével.
Csökken a kézi adatrögzítés, nem duplikálódnak a dokumentumok, egyszerűsödik a számlák, iratok továbbítása, elérése, visszakeresése. Mindez a már meglévő vállalati rendszerhez illeszkedve, beruházás nélkül.

A Smart Document System egy felhő-alapú dokumentum továbbító (közmű jellegű) szolgáltatás, amire számos kiegészítő funkció kapcsolódhat. Ilyenek lehetnek a tárolás, a speciális számla-karakterfelismerés, az elektronikus aláírás, az archiválás, és így tovább. Kiválóan alkalmas gazdálkodók és külső könyvelőjük közötti kapcsolat megteremtésére annak érdekében, hogy a könyvelési szolgáltatás megbízhatósága, színvonala, gyorsasága nőjön a hatékonyabb adatáramlás révén.

Ha Ön vállalkozóként külső könyvelővel dolgozik, akkor időről időre eljuttatja a számlákat és egyéb iratokat hozzá. Esetleg előtte le is fénymásolja őket, rögzíti az iktatókönyvben, netán exceles nyilvántartást vezet az átadás-átvételről. A lekönyvelt számlák egy idő után visszakerülnek a vállalkozáshoz, de reklamációs ügy vagy adóhatósági ellenőrzés esetén szükség lehet arra, hogy gyorsan bemutassa az eredetit. 

Hagyományos módszer helyett adja át a könyvelési anyagot könyvelőjének elektronikus úton. Megteheti ezt az SDS kliens porgrammal, vagy ha Ön olyan számlázó programot használ, ami már rendelkezik SDS illesztéssel, akkor közvetlenül a szoftveréből is.

Az SDS szolgáltatásként vehető igénybe: nincs beruházási díj, csupán a rendszeren keresztül továbbított adatmennyiségért, illetve igénybe vett kiegészítő szolgáltatásokért fizet, előre pontosan kalkulálható összeget. Az SDS-hez való csatlakozást az SDS Zrt. támogatásával a számlázási, illetve könyvelőrendszer fejlesztője együttesen biztosítják.

prez2

Az SDS egy különálló virtuális csatornát nyit a vállalkozás és a könyvelő között – függetlenül attól, hogy milyen rendszereket használnak. Az itt folyó adatáramlás biztonságos és ellenőrzött, az adatok az informatikai felhőben tárolódnak, és az arra illetékesek számára bármikor visszakereshetőek.

Az SDS nagymértékben egyszerűsíti az Ön vállalkozásának adminisztrációját:

  • Bármely dokumentum típusra alkalmazható
  • Nem kell többé fénymásolni a könyvelőnek küldendő számlákat
  • Teljes biztonságban tudhatja dokumentumait, bármikor néhány gombnyomással visszakeresheti a számla képét vagy akár a feldolgozott adatokat
  • Az SDS-hez költésgmentesen jár az SDS kliens program, ami egyben egy belépő szintű dokumentumkezelő is!
  • Gyorsul az információáramlás, könyvelése naprakész lehet
  • OCR, azaz optikai karakterfelismerő kapcsolható hozzá, illetve intelligens számlafeldolgozó funkció a kézi adatrögzítés nagy részét leveszi Ön és könyvelője válláról
  • Kiegészíthető elektronikus aláírással
  • Nem szükséges új programot telepítenie és megtanulnia
  • Nincs kezdeti beruházás, csupán a feldolgozott dokumentumok darabszáma után fizet

A rendszer része lehet az OCR, azaz optikai karakterfelismerő funkció. Ezzel nagymértékben gyorsul és pontosabbá válik az adatrögzítés, hiszen az adatok kézzel történő beírása helyett a rendszer feldolgozható adatként adja vissza a költségszámla bizonylat tartalmát  (szállító neve, dátum, összeg, áfa mértéke, stb). A szoftver öntanuló módon meg is jegyzi az egyszer már feldolgozott számlák adatszerkezetét, így alkalomról alkalomra kevesebb külső beavatkozással képes ellátni feladatát.

A Smart Document Systemshez, mint dokumentum közműrendszerhez  bármely szoftver csatlakoztatható, legyen az számlázó vagy könyvelőprogram, vagy egyéb megoldás. Ezek köre napról napra bővül az igények felmerülésének sorrendjében, több könyvelőprogrammal és könyvelővel működik együtt, így nagy eséllyel tudunk az Ön rendszeréhez kapcsolódni – most vagy a közeli jövőben.

 

Szívesen használná az SDS-t?

Nézzük meg, mit tudunk Önnek ajánlani.

Az SDS bevezetéséhez csupán annyi szükséges, hogy a küldő és a fogadó fél rendszere egyaránt képes legyen kapcsolódni az SDS rendszeréhez. Ennek technikai feltételei általában néhány nap alatt megteremthetőek, az adott rendszerek fejlesztőit az SDS Zrt. szakemberei ellátják a szükséges információkkal (specifikációval). Ezt követően zajlik maga az SDS bevezetése.

Alapkérdés tehát, hogy az Ön rendszere és az SDS közötti kapcsolat már rendelkezésre áll-e.

Ha igen, akkor csupán szerződéskötésre van szüksége ahhoz, hogy az SDS dokumentum közműrendszert elkezdje használni.

Ha az Ön rendszerének a fejlesztője még nem készítette el az SDS-illesztést, akkor az Ön igénye alapján mi felvesszük a kapcsolatot vele, és amint lehet, jelezzük Önnek, hogy mikorra várható a fejlesztés. (Az SDS bármely számlázó- és könyvelőprogramhoz illeszthető).

Kérjük, adja meg, hogy jelenleg milyen rendszer(eke)t használ a vállalkozásnál (számlázásra, raktárkezelésre, egyéb vállalati feladatokra) (név, fejlesztő neve vagy link):

Partner vállalkozás (könyvelő) által használt rendszer (név, fejlesztő neve vagy link):

(kérjük, adja meg a megoldások pontos nevét és a gyártójának elérhetőségét hogy minél hamarabb felvehessük a kapcsolatot velük és elkészüljön Ön számára az SDS konnektor)

Havonta körülbelül hány számlát és egyéb dokumentumot ad át külső partnerének (könyvelőjének)?

Ezek közül várhatóan mennyinél igényli az optikai karakterfelismerő és intelligens számlafeldolgozó funkciót? (0-100%)

Kérjük, adja meg saját adatait, hogy kapcsolatba léphessünk

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Üzenet

Köszönjük érdeklődését a Smart Document System iránt. Munkatársunk hamarosan jelentkezik Önnél konkrét javaslatokkal.