sdsys-matching-logo-01

Itt az idő, hogy felhagyj
a manuális adatrögzítéssel!

Időtálló számlaadat feldolgozó megoldás 

kifejezetten azoknak, 


akik manuálisan vagy klasszikus OCR megoldást használnak. 



Mi a Matching?

A Matching megszünteti a pötyögést, a manuális rögzítést - felszabadít!
Teszi ezt egy többrétegű számlafeldolgozó rendszerként, aminek ma nincs párja 🙂
Neked csak annyi dolgod van, hogy segítesz a Matchingnek megtalálni a számlákat
(mappában, e-mailben stb.) és utána ő már dolgozik is.

Az első rétegben eldönti, hogy a számla belföldi-e vagy sem. Ezután kiértékeljük vagy a NAV XML segítségével vagy világ vezető OCR motorjával.

Második rétegben, ha elektronikus a számlád - megnézi automatikusan, hogy az aláírás érvényes-e.

Harmadik rétegben jöhetnek a rád szabott kérések, hogy ellenőrizzük a PO-t vagy legyen kontír, esetleg egy automata email, hogy nem fogadjuk be a számlát a formai/tartalmi hiányosság miatt. Negyedik rétegben pedig átadjuk a meglévő DMS/ERP/ECM rendszernek azt az adatot és úgy, ahogy tudsz vele dolgozni.

Így megszünteti a számla adatrögzítést, a formai és tartalmi ellenőrzések 80%-át, sőt a hibás számlák kapcsán a partner kommunikációt is.

ha magadra ismersz legalább 2 pontban, vedd fel velünk a kapcsolatot

Tehát fontos számodra, hogy minden számla digitálisan és gyorsan rendelkezésre álljon, könyvelésre kerüljön

Visszajelzések alapján automatizált iktatás mellett évi 50 000 számlánál 

két munkatárs éves bérköltsége megspórolható, így a SDSYS MATCHING szolgáltatás egy éven belül megtérül?

megmértük, hogy mennyire hatékony az automatizálás

10 egység munkaidő alatt feldolgozható számlák

Kézi iktatás

6 darab számla

Kézi iktatás + OCR + kézi ellenőrzés

52 darab számla

SDSYS MATCHING

100 darab számla

1000 számla feldolgozásának költsége

Kézi iktatás - 100 egység költség
Kézi iktatás OCR megoldással - 120 egység költség
Automatizált iktatás SDSYS megoldással - 55 egység költség

Előnyök

költség és időmegtakarítás

a felszabadult munkaerő és idő átcsoportosítható

hiteles és biztonságos

saját, kiépített csatornát használó és hitelesített ISO 27001 tanúsítvánnyal ellátott rendszer

rendszerfüggetlen és személyre szabott

bármely vásárolt vagy egyedi fejlesztésű rendszerrel képes láthatatlan módon együttműködni

hatékony

a számlákat akár az összes számládat egyszerre, kötegelten tudod párosításra küldeni manuális tevékenység nélkül

Attól, hogy az adatok 100%-ban megegyeznek a NAV adatszolgáltatásba feltöltött adatokkal. Tehát a szállító által begépelt adatokat fogod látni, anélkül, hogy neked kellene rögzítened azokat. Így, ha hiba van azt a számla kiállítása során követték el, biztosan nem te gépelted el.

Gépi (PDF), papírról szkennelt gépi és kézi számlát valamint bármilyen elektronikus számlát, ahol a PDF csak a számlát tartalmazza. Mindez a belföldi számlák esetén elérhető szolgáltatás.

A válasz röviden igen!

A Matchinget nem kell tanítani, nem kellenek sablon számlák a beszállítóktól. Ha ma kéred, akkor egy hét múlva akár már használható is. Nincs nagy erőforrás igény, ráadásul a pontossága miatt az adatokat ritkábban kell ellenőrizni, mint bármely más megoldás esetén.

A kompatibilis rendszerek listája folyamatosan bővül. Jelenleg elérhető: DOXIS4, ANDOC, Microsoft AX/Navision, SAP, Cashbook, IMA ERP, Számadó, Qualitysoft, Tensoft, Cadren rendszerekben.

Amennyiben a fenti rendszerekkel rendelkezel, akkor a bevezetés 3 naptól 30 napig terjed. Ez függ a szervezeti logikától, a folyamatok bonyolultságától és az esetleges egyedi igényektől. Egyes szoftverek esetén nincs szó bevezetésről, kizárólag egy szolgáltatás megrendeléséről, amit követően a rendszer használatra kész.

Nem kell.
Nincs új felület, mindet a megszokott rendszeredben tudsz kezelni.

A NAV Online Számla 3.0 kapcsán három fontos témára szeretnénk felhívni a figyelmed

Olvasd el legfrissebb megjelenéseinket

Konzultálj velünk díj és kötelezettségmentesen

A konzultáció célja, hogy segíteni tudjunk neked megtalálni azt a megoldást, amivel hatékonyabb lesz a számlakezelési workflow.

Töltsd ki az űrlapot vagy keres minket telefonon, e-mailen!

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!

Poór Károly

Cégvezető
+36 30 374 0319
karoly.poor@sdsys.hu

Csímár Kinga

Üzletfejlesztés
+36 70 392 2046 kinga.csimar@sdsys.hu

Amit ügyfeleink mondanak rólunk

Akik már az SDSYS-t választották

Technológiai partnereink

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás