Itt az idő, hogy felhagyj
a manuális adatrögzítéssel!
Miért ne élvezhetnéd a NAV-hoz küldött adatok előnyeit?
Rögzítsd számláid automatikusan, programváltás nélkül!
MiT jelent a Matching szolgáltatás?
A Matching segít neked abban, hogy akár érintésmentesen rögzíthesd a beérkező belföldi számlák adatait. Nem egyszerűen, csak alap szinten, a NAV szerveréről letölti nyersen a könyvelésbe, hanem összekapcsolja a képi adatokat a NAV-tól érkező XML adatokkal, ezáltal gyorsítva a számlák feldolgozását, iktatását és rögzítését.
ha magadra ismersz legalább 2 pontban, vedd fel velünk a kapcsolatot
- használsz ERP/DMS rendszert
- nagy mennyiségű bejövő belföldi számlaforgalmad van
- számláid jóváhagyási rendszeren mennek keresztül
- meg akarod szüntetni a manuális iktatást és automatizáltá tenni
- munkaidőt és ezzel pénzt szeretnél megtakarítani és csökkentenéd adminisztrációs költségeid
Tehát fontos számodra, hogy minden számla digitálisan és gyorsan rendelkezésre álljon, könyvelésre kerüljön
megmértük, hogy mennyire hatékony az automatizálás
10 egység munkaidő alatt feldolgozható számlák
Kézi iktatás
6 darab számla
Kézi iktatás + OCR + kézi ellenőrzés
52 darab számla
SDSYS MATCHING
100 darab számla
1000 számla feldolgozásának költsége
Gondoltad volna, hogy automatizált iktatás mellett évi 50 000 számlánál két munkatárs éves bérköltsége megspórolható, így a SDSYS MATCHING szolgáltatás egy éven belül megtérül?
Előnyök
költség és időmegtakarítás
a felszabadult munkaerő és idő átcsoportosítható
hiteles és biztonságos
saját, kiépített csatornát használó és hitelesített ISO 27001 tanúsítvánnyal ellátott rendszer
rendszerfüggetlen és személyre szabott
bármely vásárolt vagy egyedi fejlesztésű rendszerrel képes láthatatlan módon együttműködni
hatékony
a számlákat akár az összes számládat egyszerre, kötegelten tudod párosításra küldeni manuális tevékenység nélkül
Attól, hogy az adatok 100%-ban megegyeznek a NAV adatszolgáltatásba feltöltött adatokkal. Tehát a szállító által begépelt adatokat fogod látni, anélkül, hogy neked kellene rögzítened azokat. Így, ha hiba van azt a számla kiállítása során követték el, biztosan nem te gépelted el.
A külföldi számlák kezelése jelenleg pilot fázisban van. Van rá megoldásunk, ha szorít a cipő tudunk segíteni, de ez a megoldás lényegében egy kiszervezett adatrögzítés.
A Matchinget nem kell tanítani, nem kellenek sablon számlák a beszállítóktól. Ha ma kéred, akkor egy hét múlva akár már használható is. Nincs nagy erőforrás igény, ráadásul a pontossága miatt az adatokat ritkábban kell ellenőrizni, mint bármely más megoldás esetén.
A kompatibilis rendszerek listája folyamatosan bővül. Jelenleg elérhető: DOXIS4, ANDOC, Microsoft AX/Navision, SAP, Cashbook, IMA ERP, Számadó, Qualitysoft, Tensoft, Cadren rendszerekben.
Nem kell.
Nincs új felület, mindet a megszokott rendszeredben tudsz kezelni.
A NAV Online Számla 3.0 kapcsán három fontos témára szeretnénk felhívni a figyelmed
- hogyan változtak az áfa kódok
- mire lehet számítani a 3.0-ban előállított „NAV e-számla” kapcsán (ERP kérdések)
- 2020. július óta már letölthetőek a számlák a NAV-tól – az elmúlt fél év összefoglalója milyen előnyöket rejt.
Olvasd el legfrissebb megjelenéseinket
Konzultálj velünk díj és kötelezettségmentesen
A konzultáció célja, hogy segíteni tudjunk neked megtalálni azt a megoldást, amivel hatékonyabb lesz a számlakezelési workflow.
Töltsd ki az űrlapot vagy keres minket telefonon, e-mailen!
Poór Károly
+36 30 374 0319
karoly.poor@sdsys.hu
Csímár Kinga
+36 70 392 2046 kinga.csimar@sdsys.hu