Partnerek

Együttműködők a Smart Doument System dokumentum közműrendszer létrehozásában

Az SDS projekt kezdeményezői és motorjai a Számadó Kft. szakemberei, akik – több, mint két évtizedes ügyvitelszervezési, vállalatirányítási és projektbevezetési tapasztalattal a hátuk mögött – úgy látták, hogy a kis és középvállalatoknak elengedhetetlenül szükségük van egy olyan közműrendszerre, amelyen keresztül biztonságosan és hatékonyan tudják eljuttatni elektronikus dokumentumaikat külső partnereikhez.

A TEN-SOFT Kft. elsőként csatlakozott a Smart Document System digitális közműrendszert alkalmazó ügyviteli megoldások táborába. A cég munkatársai részt vettek a fejlesztési projekt során a tesztelésben, értékes észrevételekkel és kritikákkal járultak hozzá a közös sikerhez.

Az 1989-ben Szekszárdon alapított TEN-SOFT Kft. fő tevékenységként ügyviteli szoftvereket forgalmaz kis-, és közepes vállalkozások számára szerte az országban.

A Számlaközpont Zrt. elektronikus számlázási megoldásaival arra törekszik, hogy a meglévő, már jól bevált számlázó programjából bárki egyszerűen, a legkisebb változtatás nélkül tudjon e-bizonylatot küldeni.

Az EDIsys Kft. 2008 óta dolgozik EDI szolgáltatóként. Az általánosan használt EDI kapcsolatokon kívül, speciális megoldásokat is alkalmazunk az autóiparban és a kereskedelemben. Egyedi fejlesztéseink lehetőséget adnak minden vállalkozásnak kihasználni az EDI előnyeit, akár a vállalkozása egyedi igényei szerint is. Az SDS-en keresztül az egységes adatszerkezet miatt egyszerű és gyors kapcsolódást tudunk biztosítani minden Partnerünknek.

A NEXT Software Kft fejlesztő csapata 28 év óta készít vállalatirányítási rendszereket. Az élelmiszer és vegyi áru nagykereskedéstől az alumínium feldolgozásig sokféle iparágban használják a rendszereinket szerte az országban.

Az ERP rendszerünk szerves része a könyvelés. Az SDS rendszerét a webes távkönyvelési rendszerünkbe integráltuk. Ezzel nagymértékben egyszerűsítjük a könyvelők adatrögzítési munkáját. A bizonylatok kezelését a felhasználó is el tudja végezni, ezzel meg lehet spórolni a bizonylatok „utaztatását” és az ezzel járó gondokat. A beolvasott bizonylatból közvetlenül könyvelt bizonylat készülhet.

A Hibridlevél Kft. fiatalos és lendületes csapata 2 és fél éve indította el az online postai levélküldő szolgáltatását. A rendszer lényege, hogy nem szükséges ügyfeleiknek kinyomtatni a számlákat, felszólítókat, DM leveleket, majd postára adni, ugyanis ezt egy automatizált rendszeren keresztül a Hibridlevél megteszi helyettük. A számítógépről csak el kell küldeni a postázásra szánt küldeményt, majd ők nyomtatják, borítékolják, a végeredményt pedig postázzák és még iktatják is az ügyfeleik helyett, mindezt a legmodernebb módszerekkel biztonságosan és költséghatékonyan.

A Hibridlevél Kft. székhelye Dunaújvárosban található, de ez a szolgáltatás szempontjából lényegtelen, hiszen online bárhonnan elérhető.