Retail/e-kereskedelem

Az SDSYS megoldásával kezelhetőbbé válik a bizonylatok kezelés, hisz a bizonylati láncban résztvevők „egy nyelven” beszélnek.

Megszüntethető a papír és analóg PDF alapú kommunikáció a beszállítók/vevők között, mindössze pár lépésben. Ennek hatására -emberi és anyagi erőforrások -szabadulnak fel, melyek a szervezeten belül máshol- kerülhetnek felhasználásra.

Árrés generáló hatás. Akár a komplett számlaegyeztető osztály helyettesíthető - EDI helyett tökéletes, olcsóbb alternatíva.

Lépések:

1. Vevő és szállítói számla és más bizonylat típusok útjának analizálása 
2. Kalkuláció a lehetséges erőforrások megtakarításáról
3. A lehetséges előnyökről tájékoztatás küldése a beszállítók részére
4. SDSYS NDL technológia illesztése az ERP rendszerhez
5. Digitális kommunikációs csatorna felépítése a beszállítók között (pilot beszállítókkal)
6. Kiértékelés, új beszállítók bevonása
7. Felszabaduló erőforrások átcsoportosítása, folyamatok optimalizálása

Az SDSYS NDL azok számára készült, akik szeretnék:

A megoldás skálázható, testreszabható, tehát akár beszállítónként/vevőnként  más-más beállítást lehet eszközölni. Az SDSYS NDL* rendszer üzemeltetése történhet SAAS formában az SDSYS NDL szolgáltatóknál vagy saját IT által üzemeltetett rendszerként.

Az SDSYS NDL technológia nem más, mint a közel 40 éves EDI technológia modern alternatívája.

 

Az alábbi táblázatban összehasonlítjuk a két technológiát:

edi-tablazat

Esettanulmány

Milyen módon teszi hatékonyabbá az SDSYS NDL a beszerzési és értékesítési folyamat adminisztrációját,
dokumentum kezelését?
IDE kattintva megtudhatod!

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás